"Nest of Dragons" leert deltavliegen

Hier plaats ik mijn persoonlijke ervaringen van mijn lessen deltavliegen. Ik hoop op deze wijze andere beginners te helpen en eventueel mesnen die twijfelen te overhalen om ermee te beginnen.

4.7.06

Bezigheidstherapy

Ok, mijn instructeur is op vakantie en ik kan nog niet zelf vliegen dus ... we houden ons effie bezig.

Heb een leuk projectje waar ik thuis aan werk. Aquarium met volgende afmetingen:
9 x 4 x 1,5 meter.
Dat wordt leuk! Euh ... hoeveel vis moet je daarin stoppen voordat je ze ziet?

Daarnaast ga ik ook een ligfietsproject opstarten (in samenwerking met Tim Biesemans Ligfietsen) om te bouwen in schoolverband. Zou een mooie opdracht worden voor mijn volgende school. By the way ... ik ben op zoek naar een nieuwe school om les te geven. Mechanica (2e graad), technisch tekenen, technologie, praktijk hout en/of metaal (1e graad). Daar voel ik me sterk in.